Cu mândrie și angajament, anunțăm extinderea “RețeaUA refugiaților din Ucraina pe teritoriul Republicii Moldova” de la 5 lidere inițial la 12 lideri, o inițiativă remarcabilă care a luat amploare în diferite regiuni ale Moldovei: Chișinău, UTA Găgăuzia, regiunea din stânga Nistrului, Bălți și Cahul.
Scopul esențial al proiectului este asigurarea unei comunicări eficiente pentru refugiații din Ucraina pe teritoriul Republicii Moldova, facilitând accesul acestora la informații relevante furnizate de autorități. O inițiativă menită să creeze un canal robust de comunicare și să ofere suport vital în procesul de integrare a refugiaților în comunitatea gazdă.

Femeile lidere a acestui proiect, acum crescut la numărul de 12 femei din diverse domenii de activitate și din diferite regiuni, au fost cheia succesului în implementarea acestui proiect. Una dintre lidere a subliniat:
,,Acest proiect a arătat cât de importantă și necesară este informația fiabilă din partea oficialilor, furnizată în timp util și în detalii. Acest proiect trebuie dezvoltat, deoarece este unic în felul său. Accesul la informații relevante este o bază strategică pentru integrarea refugiaților ucraineni în comunitatea gazdă, așa că dezvoltarea proiectului și extinderea capacităților acestuia reprezintă o nevoie urgentă atât pentru refugiați, cât și pentru cetățenii Republicii Moldova”.
Echipa proiectului exprimă recunoștința profundă față de liderele care, cu devotament și dedicație, contribuie zilnic la realizarea scopurilor propuse. Le mulțumim că au acceptat să se implice în această inițiativă, contribuind astfel la crearea unei comunități puternice și sprijinind procesul de integrare al refugiaților în Republica Moldova.
Lista liderelor din “RețeaUA a refugiaților din Ucraina pe teritoriul Republicii Moldova”:
- Olga Stus
- Iulia Zencenco
- Valentina Milashenco
- Valentina Ciaplinscaia
- Marina Iashenco
- Valentina Novițcaia
- Svetlana Bâcicovscaia
- Elena Shleaeva
- Oxana Hâncul
- Victoria Sâmța
- Tatiana Fâsâna
- Ala Gnatâshina
Acest proiect este implementat de AO ”HELP” cu suportul financiar al Lifting Hands International (LHI).